I 20 interpretazioni più impurtanti di un sognu nantu à l'usu di droghe in un sognu di Ibn Sirin

محمد
2024-03-26T09:38:54+02:00
Interpretazione di i sogni
محمدVerificatu da: israa msry25 di ghjennaghju di u 2023Ultima aghjurnazione: 4 settimane fà

Interpretazione di un sognu nantu à l'usu di droghe

In l'interpretazioni di i sogni, si crede chì vede l'usu di droghe pò purtà certi connotazioni chì riflettenu diversi aspetti di a vita di u sognu. Queste visioni sò veduti cum'è indicazione chì una persona hè affucata in i desideri è sottumessu à e passioni senza a regula di a raghjoni o a moralità. Per esempiu, se una persona sognu chì hè addicted to drugs, questu pò esse interpretatu cum'è evidenza chì ellu hè impegnatu in attività illegale o dannusu.

Videndu u cunsumu di marijuana in i sogni simbulizeghja esse dannatu o soffrenu in qualchì modu, mentre chì cunsumà cocaine in un sognu pò esse interpretatu cum'è un signu di inconsciente è discriminazione. In quantu à vede l'eroina, si dice chì porta malatie è prublemi di salute.

Sognu di l'usu di droghe in a casa pò esse un indicazione di tensione è prublemi di famiglia chì ponu esse, è se una persona si vede aduprà droghe davanti à i so membri di a famiglia, questu pò riflette sentimenti di stranamentu o ribellione contru à elli.

Riguardu à u sognu di l'usu di droghe in i lochi publichi, cum'è e strade, questu pò simbulizeghja misguidance, perdita di scopu, o deviazione da u percorsu currettu.Se questu accade in una istituzione educativa cum'è a scola, a visione pò esse un avvirtimentu di mala cumpagnia. o amichi chì puderanu esse a causa di un cumpurtamentu dannosu.

Hè impurtante di nutà chì sti interpretazioni sò cunsiderate trà parechje pussibulità è riflettenu un puntu di vista specificu, ùn ponu micca sempre applicà à ogni casu, è deve esse cunsideratu cum'è parte di un analisi più profundo di u statu psicologicu o di a realità suciale di u seer.

Drugs in a dream 825x5101 1 - situ egizianu

Videndu à qualchissia chì piglia a droga in un sognu

In i sogni, l'usu di droghe pò avè parechje connotazioni chì varienu sicondu u caratteru chì appare in u sognu. Quandu vi vede una persona scunnisciuta chì usa droghe, pò riflette esse immersa in un ambiente negativu o esse influenzatu da individui chì anu una influenza dannusa. Se a persona chì usa a droga hè cunnisciuta da u sognu, sta visione pò esprime preoccupazioni per u cumpurtamentu è l'etica di sta persona in a vita reale.

In ogni casu, se un parente appare in u sognu cù droghe, questu pò indicà a presenza di tensione o prublemi esistenti o potenziali in a famiglia. Videndu una persona morta pigghiannu droga in un sognu incarna a necessità di pricà per ellu è dà limosina per a so ànima, cum'è una forma di sustegnu spirituale.

Sognu chì qualchissia hè dipendente di droghe pò indicà u sensu feritu o dannu risultatu da l'azzioni di l'altri versu u sognu. U timore in un sognu di una persona addicted indica prudenza è attenzione à trattà cù l'altri in a vita di ogni ghjornu. Scappa da una persona addicted in un sognu sprime a capacità di evitari prublemi o negatività chì l'altri ponu purtà.

In u cuntestu di a famiglia, vede un figliolu chì usa droghe pò esse un indicazione di preoccupazione per u deterioramentu di a morale è u livellu di l'educazione, mentre chì vede un fratellu chì usa droghe esprime discomfort cù u so cumpurtamentu è l'azzioni.

In generale, sti sònnii ponu esse un invitu à pensà è riflette nantu à e relazioni persunali è l'ambienti suciale, cù un enfasi in u crescita persunale è l'automigliuramentu.

Interpretazione di un sognu nantu à l'usu di droghe in un sognu da Ibn Sirin

Se una persona vede in u so sognu chì ellu o una altra persona cunsumà sustanzi narcotichi in quantità maiò, questu pò indicà chì ellu supera i so limiti è mette una pressione eccessiva è forse dannosa nantu à ellu stessu. Sta visione porta ind'è un missaghju chì u sognu piglia percorsi chì ponu purtà à l'auto-dannu.

Per d 'altra banda, manghjà hashish in i sogni hà significati diffirenti sicondu Ibn Sirin, cum'è l'hashish chì cresce in lochi inaspettati, cum'è moschee o case, hè un signu di matrimoniu o ligami di famiglia. Se l'erba cresce nantu à u sognu stessu, questu hè cunsideratu una bona nutizia di bontà abbundante è benedizioni per vene in a so vita.

Interpretazione di un sognu di u mo fratellu chì piglia a droga per una sola donna

Quandu una zitella sunnieghja di vede u so fratellu cù droghe, questu pò esse interpretatu in parechji significati diffirenti è prufondi, ognunu si riferisce à un aspettu specificu di a vita di u so fratellu o di a so relazione. Questa visione pò esse un indicazione di un statu di perdita è sgomento chì u fratellu hà avutu, un indicazione di a so disperata necessità di sustegnu è sustegnu da e persone più vicinu à ellu, in particulare da a so surella. In questu casu, a surella deve piglià passi efficaci per aiutà à superà stu periodu difficiule.

Inoltre, u sognu pò indicà un gruppu di cumpurtamenti inappropriati purtati da u fratellu, chì esige chì a surella stà vigilante è strive à guidà ellu è rinvià à u percorsu ghjustu.

Calchì volta, u sognu pò simbulizà chì u so fratellu hè affruntatu una crisa finanziaria severa chì pò purtarilu à passà per periodi finanziariamente difficili. Sta visione chjama à a surella à furnisce un sustegnu materiale è morale à u so fratellu per aiutà à superà sta crisa.

Infine, una zitella chì vede u so fratellu pigliendu droghe in un sognu puderia indicà ch'ellu pò esse soffrendu di una seria crisa di salute chì puderia rende incapaci di spustà per un tempu. Questu hè bisognu di a surella per esse à u so latu è u sustegnu per superà a malatia è per passà stu periodu difficiule in a so vita.

In corta, sta visione porta significati multipli è cunnutazioni chì sottolineanu a necessità di sustegnu mutuale trà i fratelli, soprattuttu in tempi di crisa è avversità.

Interpretazione di un sognu di qualchissia chì piglia a droga per una donna maritata

Se una donna maritata sogna di qualchissia chì cunsuma sustanzi narcotichi, questu pò avè qualchì significatu impurtante per ella. Videndu à qualchissia chì usa sti sustanziali pò riflette cambiamenti bruschi è prufondi in a so vita. Se a persona in u sognu usa u polveru narcoticu, pò esse un indicazione chì a donna investe i so soldi in zoni chì ùn sò micca religiosi accettabili, è hè cunsigliatu di rivalutà queste decisioni. In ogni casu, se una donna maritata vede una persona injecting stessu cù droghe, questu pò esse cunsideratu un'indicazione di prublemi di salute imminenti chì impediscenu u cursu normale di a so vita per qualchì tempu.

Quandu una donna vede qualcunu chì piglia pillole narcotiche in un sognu, questu indica cunsiglii ingannevoli o suluzioni chì ponu purtà à prublemi più grande. S'ellu vede qualcunu chì vende droghe, questu riflette ch'ella hè stata guidata versu camini sbagliati è pruibiti chì ponu mette in situazioni difficili. Queste visioni servenu cum'è signali d'avvertimentu chì hè megliu medità è ricunsiderà e decisioni è i percorsi di vita chì pigliate.

Interpretazione di vede droghe in un sognu per un omu

In l'interpretazione di i sogni, vede droghe porta parechje connotazioni per un omu, variendu secondu u cuntestu di u sognu. Quandu un omu si vede piglià droghe in u so sognu, questu spessu indica chì pò piglià decisioni o piglià azzioni chì ponu influenzà negativamente a so reputazione è a pusizione trà e persone. Sognu di qualchissia vicinu à voi chì usa droghe pò riflette a so perdita di putere è autorità in a so vita.

I sogni chì includenu vede a so moglia cù droghe sò spessu interpretati com'è un signu di prublemi morali chì ponu influenzà a relazione trà i sposi. Per d 'altra banda, se un omu si vede cunsumà pillole narcotiche in un sognu, questu pò indicà a so sfruttamentu finanziariu di l'altri. Mentre u sognu di l'omu chì injecting droghe in u so corpu pò esse interpretatu cum'è un indicazione di a so indulgenza in i trappuli di u mondu è u so interessu eccessivu in i piacè fugaci.

Videndu un omu cumprà droghe in u so sognu pò significà chì si imbarca in prughjetti o imprese di integrità discutibile. Inoltre, un sognu nantu à u cummerciu di droghe o di contrabbanda suggerisce pratiche chì sò dannusu à l'altri è dannu in modu indirettu. Infine, se un omu vede in u so sognu chì hè statu arrestatu da a polizia per droghe, questu pò riflette l'aspettattivi di affruntà cunsiquenzi negativi in ​​u risultatu di e so azzioni currutti.

In generale, sti sònnii riflettenu aspetti di l'autocumportamentu è e relazioni cù l'altri è portanu avvisi à a persona nantu à a necessità di pensà è di cunsiderà e so azzioni è i so effetti nantu à a so vita è a vita di quelli chì l'intornu.

Interpretazione di vede droghe in un sognu per e donne sola

In l'interpretazione di i sogni, a visione di droghe per una sola zitella porta significati multipli, chì varieghja da l'alegria tempurale à l'avvirtimenti di prublemi futuri. Se una zitella vede in u so sognu chì usa a cocaina, questu pò indicà chì hè in deriva versu situazioni chì causanu cuntruversia è scontri. Una zitella chì vede u so amatu cù droghe hè ancu un signu chì sta persona pò avè debule morale.

Videndu una persona scunnisciuta chì usa droghe pò suggerisce un periculu chì lurking da l'altri. Inoltre, vede l'usu o u cunsumu di pillole narcotiche indica i periculi è i danni chì ponu accade à u sognu. Per d 'altra banda, se una zitella si vede inalazione di polvere di droga, questu puderia indicà chì ella cascà in u circhiu di critica è disappruvazioni da l'altri.

A visione di cumprà droghe indica a pussibilità di guadagnà soldi da fonti illegale o discutibile, mentri a visione di vende li pò significà a preoccupazione di e distrazioni di a vita mundanale è a trascurazione di i valori spirituali è religiosi. Videndu a contrabbanda, soprattuttu attraversu a biancheria intima, indica ancu caduta in atti disgraziati o immorali.

Videndu a polizia chì cerca di droghe porta un avvertimentu nantu à e difficultà è l'adversità chì u sognu pò affruntà. In tutti i casi, sti visioni riflettenu a visione interna di una persona è ponu furnisce un tipu d'avvertimentu o guida per riflette nantu à u so cumpurtamentu è e scelte in a vita, è Diu sapi tutte e cose.

Interpretazione di un sognu di droga per una donna maritata

In l'interpretazione di u sognu, u simbulu di a droga porta cunnutazioni multiple chì varienu secondu u cuntestu di u sognu è u statutu suciale di u sognu. Per una donna maritata, un sognu nantu à a droga pò indicà affruntà sfide impurtanti è ostaculi in a vita di u matrimoniu. Queste difficultà ponu esse cumposti da cose chì affettanu negativamente a so stabilità psicologica è portanu à una pressione aumentata.

L'interpretazione di un sognu nantu à u trafficu di droghe per una donna maritata riflette l'ansietà interna è i paure, è simbulizeghja l'influenza di pinsamenti negativi chì dominanu u so pensamentu è affettanu a so perspettiva di a vita. Questu mostra cumu l'obsessioni penetranu in a cuscenza è occupanu un spaziu in u so pensamentu.

In quantu à vede sè stessu beie droghe cù u vostru maritu in un sognu, pò esse spressione una tappa tensa in a relazione maritale, piena di disaccordi è disputi, chì pò purtà à pensà à a separazione cum'è l'ultimu risorsu per esce da u circhiu di prublemi.

Se u sognu gira intornu à una donna maritata chì piglia a droga, questu pò indicà i prublemi è e crisi chì u maritu passa in a so vita di ogni ghjornu, chì ponu influenzà direttamente a vita maritale è i so debiti è e responsabilità finanziarie.

In generale, un sognu di droghe per una donna maritata pò esse cunsideratu un signu d'avvertimentu per pagà più attente à a vita maritale è u travagliu per risolve ostaculi chì ponu minaccia a so stabilità è a felicità.

Interpretazione di un sognu di droga per una donna incinta

In l'interpretazione di i sogni, vede droghe porta significati diffirenti chì varienu secondu a cundizione di u sognu, in particulare per a donna incinta. Se una donna incinta vede in u so sognu ch'ella cunsumu cannabis in modu lisu, questu hè interpretatu per significà chì averà un prucessu di nascita faciule cù u minimu quantità di prublemi o dolore di solitu assuciatu à u parto.

Per d 'altra banda, s'ella vede ch'ella hè cunsumata quantità maiò di droghe, questu hè un indicazione di e difficultà è dilemmi chì pò esse affruntatu durante a so gravidenza, chì mette a vita di u fetu in risicu. Videndu a so compra di droghe pò riflette boni auguri, postu chì si crede chì averà un zitellu chì avarà un statutu prestigiosu è una grande impurtanza in a sucità.

Sognu di usu o di cummerciu di droghe per una donna incinta pò purtari cun ellu predizioni pusitivi, cum'è a nascita di una zitella assai bella è attrattiva, chì diventerà u focu di l'attenzione è l'ammirazione di parechje persone mentre matura. Queste interpretazioni mette in risaltu un aspettu di l'ambiguità di i sogni è e so interpretazioni multiple chì cambianu secondu diversi cuntesti.

Interpretazione di un sognu di droga per una donna divorziata

L'interpretazione di un sognu nantu à a droga per una donna divorziata pò purtà diverse connotazioni secondu u cuntestu di u sognu. Quandu una donna divorziata vede droghe in u so sognu senza esse implicata in u so cummerciu, questu puderia indicà una tappa difficiule ch'ella passa in a so vita, induve ella pò affruntà sfide è pressioni chì a facenu sentu triste è ansiosa.

Se una sola donna sogna chì si tratta di droghe, questu pò significà chì hà da ottene un guadagnu finanziariu significativu chì l'aiuterà à saldà i so debiti è à migliurà a so situazione ecunomica. U trafficu di droga in un sognu pò esse un simbulu di successu materiale è indipendenza finanziaria.

In un altru cuntestu, se una donna siparata sognu chì si tratta di droghe, questu puderà sprime novi opportunità à u travagliu o ottene un impiegu cun un bonu statu in un futuru vicinu, chì aumenterà u so statutu suciale è migliurà e so cundizioni di vita.

Per una donna divorziata chì sognu di u cummerciu di l'oppiu, u sognu puderia indicà cumportamenti negativi, cum'è a rumuria è i pettegole chì ponu caratterizà. Stu sognu cunsiglieghja a necessità di ricunsiderà questi cumpurtamenti è travaglià per cambià, perchè ponu purtà à effetti negativi nantu à a so vita è e relazioni suciali.

Cusì, videndu droghe in u sognu di una donna divorziata pò purtà parechji significati, sia avvirtimentu sia missiunariu, in ogni casu, e circustanze di u sognu è u cuntestu di u sognu deve esse guardatu per capiscenu i so connotazioni più precisamente.

Interpretazione di vede droghe in un sognu

Videndu droghe in i sogni pò purtà parechje connotazioni chì varienu sicondu a cundizione di u sognu è e circustanze specifiche. In certi interpretazioni, sta visione pò esprime u desideriu di una persona per ottene una grande ricchezza o migliurà a so situazione finanziaria. Se u sognu hè una persona chì hà boni qualità, a visione pò esse una bona nutizia di un aumentu di a vita è a bontà chì venenu à ellu.

Per d 'altra banda, vede droghe in un sognu pò precede un periudu di riposu è a fine di difficultà, chì dà a gioia è a felicità. Calchì volta, a visione indica chì u sognu si senti annoiatu è vole fà un cambiamentu o migliurà a so vita.

Una visione di l'usu di droghe, invece, esprime chì u sognu passa per i tempi difficiuli in quale si sente impotente è cerca di esce da una situazione affittendu una prospettiva diversa o un mezzu scunnisciutu. Sta visione pò presantà chì una persona si move versu un cumpurtamentu risicatu chì pò dannà.

Infine, vede droghe in un sognu pò sprime a mancanza di cuscenza di u sognu di i limiti necessarii à i so cumpurtamenti è e decisioni, chì indicanu a necessità di rivalutà a so prospettiva di a vita è a strada chì piglia.

Interpretazione di un sognu nantu à e pilule Tramadol da Ibn Sirin

In u mondu di l'interpretazione di i sogni, i significati varienu secondu e circustanze di u sognu è e circustanze di ciò chì vede in u so sognu. Per esempiu, una visione di piglià droghe pò avè parechje connotazioni secondu u statutu suciale di a persona chì vede. Se u sognu hè un omu, sta visione pò esse vistu cum'è un indicazione di un certu cunfrontu finanziariu o piglià un grande risicu. Se u sognu hè una donna incinta, a visione pò esse interpretata cum'è un avvirtimentu di i periculi chì a so gravidenza pò affruntà.

In u casu di una donna maritata, piglià droghe in un sognu hè interpretatu cum'è evidenza di affruntà i prublemi chì ponu influenzà a stabilità di a so vita maritale. Per una sola zitella, sta visione pò esse vistu cum'è un avvirtimentu chì ella pò esse esposta à prublemi o sfide chì ponu vene in u so modu.

Hè impurtante di mintuvà chì l'interpretazioni di i sogni ùn sò micca liggi fissi è chì i significati di visione pò varià secondu u cuntestu persunale di ogni individuu. Dunque, quandu si interpreta ogni sognu, deve esse cunsideratu e circustanze persunale è emutivu di u sognu.

Interpretazione di un sognu di Max injection in un sognu da Ibn Sirin

Videndu droghe in i sogni hè interpretatu per avè diverse connotazioni. Una di queste interpretazioni hè chì l'apparizione di droghe in u sognu di un unicu ghjovanu pò esse un indicazione di a ricchezza chì serà ricumpinsatu in u futuru. Puderà ancu simbulizà a so presa di a rispunsabilità di un novu travagliu, ancu s'ellu stu travagliu pò espose à certi risichi. Inoltre, l'usu di droghe in un sognu pò sprime a tendenza di una persona à circà u piacè è evità a serietà in a vita.

Interpretazione di un sognu nantu à a vendita di droghe in un sognu da Ibn Sirin

In l'interpretazione di i sogni, vede a vendita di droghe pò esse un signu d'avvertimentu per u sognu. Stu tipu di sònniu a volte mostra chì una persona pò esse vultendu à fonti di ingressu discutibili o immorali. Inoltre, sta visione pò riflette l'implicazione di u sognu in l'attività negativu o prumove idee o azzioni indeserate. Da una perspettiva analitica, stu tipu di sonniu pò esse cunsideratu un invitu à cuntemplà è à rivalutà a strada chì una persona hè, cun un focusu particulari nantu à l'urgenza di evità e pratiche cattivi o u peccatu.

Interpretazione di un sognu di cumprà droghe in un sognu da Ibn Sirin

In u mondu di l'interpretazione di i sogni, i significati è i connotazioni varienu secondu u cuntestu è e persone chì vedenu u sognu. Quandu una persona vede u prucessu di cumprà droghe in u so sognu, sta visione pò avè un significatu multifaceted.

Per un omu unicu chì si trova cumprà droghe in un sognu, questu pò esse interpretatu cum'è un signu di guadagnà finanziariu significativu in un futuru vicinu. In un cuntestu sfarente, sta visione hè cunsiderata una indicazione di a data imminenti di u so matrimoniu, cù a vulintà di Diu Onnipotente.

In quantu à una sola zitella chì si vede in una situazione simili in un sognu, sta visione pò indicà ch'ella hè affruntata da alcune sfide è difficultà in a so vita. In ogni casu, u sognu porta una bona nutizia chì queste crisi spariranu è chì saranu superati bè, Diu Onnipotente volenu.

Videndu cumprà droghe in un sognu hè, in generale, un signu chì pò esse pusitivu per alcuni, postu chì indica a pussibilità di guadagnà materiale. In ogni casu, cum'è u casu cù qualsiasi interpretazione di i sogni, sti connotazioni restanu ughjettivi è sò sottumessi à a discrezione di l'individuu è di e so circustanze, è Diu sà tuttu.

Chì significarà aduprà marijuana in un sognu?

Videndu sè stessu manghjendu cannabis in un sognu hè un'indicazione di parechji significati è avvirtimenti chì ponu indicà chì andate fora di a norma o avè prublemi. Quandu una persona sognu chì usa marijuana, questu pò esse un indicazione di negligenza è di fallimentu di piglià cura di l'obbligazioni posti nantu à e so spalle, chì u rende vulnerabile à una serie di sfide difficili. Inoltre, sta visione pò indicà u risicu di una persona chì hà prublemi di salute impurtanti, a ricuperazione da quale pò esse un prucessu longu è cumplessu.

Inoltre, se una persona si vede cunsumà cannabis in a so casa in un sognu, pò esse chì sta visione esprime a presenza di tensione è disputi di famiglia chì portanu à un statu di discordia per un certu periodu. Inoltre, manghjà marijuana davanti à a so famiglia in un sognu pò riflette a mancanza di rispettu è u malu trattamentu chì a persona mostra versu elli, chì l'obbliga à ricunsiderà e so azzioni prima ch'ellu sia troppu tardu.

In ultimamente, vede l'usu di cannabis in un sognu pò esse un'indicazione di u desideriu di sfida à e regule suciale stabilite è indulge in cumpurtamenti chì ponu purtà à prublemi. Per quessa, sti sogni sò cunsiderati avvirtimenti chì l'individuu deve esse attentu è riflette nantu à i so significati per evità di cascà in periculi o pratiche dannusu.

Interpretazione di un sognu nantu à a droga è a polizia in un sognu da Ibn Sirin

In l'interpretazione di i sogni, certi simboli ponu avè connotazioni inespettate, secondu u cuntestu in u quale si prisentanu. Per esempiu, videndu a polizia catturà droghe narcotiche in un sognu pò, secondu alcune interpretazioni, esse un indicatore pusitivu. Sta visione, sicondu certi interpreti, indica a pussibilità di superà e difficultà è di successu in a vita.

Quandu u sognu si ritrova tistimuniendu tali avvenimenti in u so sognu, induve a polizia tratta di droghe, questu pò esse vistu cum'è un signu chì porta una bona nutizia. Questu ùn significa micca glurificazione o glurificazione di situazioni negativi, ma piuttostu pò indicà a superazione di sfide o a purificazione di negatività in a vita di un individuu.

Per d 'altra banda, l'apparenza diretta di un pulizzeru in un sognu pò ancu esse interpretata in modu ottimisimu. Questa visione pò indicà a ghjustizia, a prutezzione è l'ordine, è pò significà chì u sognatore viserà cambiamenti pusitivi dopu un periodu di difficultà o crisi.

Queste interpretazioni ci ricordanu chì i sogni portanu parechje dimensioni è significati chì ponu esse sfarenti à u primu sguardu. Comu sempre, l'interpretazione di i sogni dipende largamente da u cuntestu persunale di u sognu è l'esperienze individuali.

Interpretazione di un sognu di fumà hashish in un sognu

In l'interpretazione di i sogni, vede l'hashish in un sognu pò purtà parechje connotazioni chì dipendenu da u cuntestu di u sognu è u statu di u sognu. Questa visione pò indicà a ricerca di a sussistenza è a cullizzioni di soldi si appare in un cuntestu pusitivu. Per d 'altra banda, fumà marijuana in un sognu pò indicà chì una persona passa per prublemi è crisi in a so vita.

In quantu à vede droghe in generale in un sognu, pò suggerisce chì una persona uttene assai soldi, ma u cuntestu di u sognu deve esse pensatu à capisce u significatu currettamente. Se u sognu si centra intornu à beie o usu di marijuana, pò esse un indicazione di sbaglii eccessivi o violazioni chì necessitanu pentimentu è auto-esame.

Mentre chì un omu chì si vede fumà hashish in un sognu puderia indicà chì anticipa i tempi pieni di felicità è ottimisimu cù a vicinanza di sollievu è a suluzione di prublemi chì l'affettanu.

Hè necessariu di piglià queste interpretazioni cun prudenza, cum'è i sogni ponu purtà diversi messagi chì dependenu assai di e circustanze è l'emozioni di a persona chì li vede, è queste interpretazioni ùn ponu esse cunsiderate cuncludenti o assuluti.

محمد

Fundatore di un situ egizianu, cù più di 13 anni di sperienza chì travaglia in u campu di Internet, aghju cuminciatu à travaglià nantu à a creazione di siti web è a preparazione di u situ per i motori di ricerca più di 8 anni fà, è hà travagliatu in parechji campi.

Lascia un cumentu

u vostru indirizzu e-mail ùn serà micca publicatu.I campi obbligatori sò indicati cù *